målarbilder

Jag tänkte tipsa om några sidor som jag skriver ut en hel del målarbilder ifrån, både privat och till jobbet. Varje gång jag har skrivit ut en bild så har jag sparat en kopia i en pärm, vilket gör att till slut har man ganska många bilder som man kan kopiera och man slipper sätta sig vid datorn varje gång, istället tar man bara fram pärmen och letar upp de bilder som barnen vill rita.
 
På sidan: www.coloring-book.info finns det massor med bilder på barnens favoriter, allt ifrån barbie och Askungen till Super Mario och Spiderman. En klar favoritsida om ni frågar mig
 
På sidan: www.coloringpages.se kan man hitta bilder inom olika områden t.ex. fordon, djur m.m. Det finns även bilder på specifika figurer, men inte så många.
 
Har ni barn som tycker om Bamse och hans vänner kan jag rekommenderar att gå in på www.bamse.se där finns det ett antal Bamsebilder att måla.
 
Har ni barn som tycker om Pippi Långstrump så rekommenderar jag gå in på www.alv.se Där inne finns några bilder med Pippi, dock inte så många.
 
Här kommer några foton på målarbilder som jag har skrivit ut.
 
 
Askungen
 
 
Super Mario
 
 
Nicke Nyfiken
 
 
Smurfarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0